‘Haksız eleştiriler azmimi ve şevkimi kırdı’

30 Aralık 2011 Cuma1yorum

Çorum Belediyespor Başkanı Zeki Gül yaptıkları çalışmalar karşısında acımasız ve haksız eleştirilere maruz kaldıkları için şevkinin ve arzusunun kırıldığını sezon sonunda takım 3. lige çıksa bile görevi bırakacağını söyledi.


Gül; önceki akşam Gönül Çelen’de Yönetim Kurulu üyeleri Mustafa Ercan, Mustafa Kanat, Nurettin Tatar, Hayrettin Yıldırım ve Kemal Kanl ile düzenlediği toplantıda ilk yarının değerlendirmesi, son yaşanan gelişmelerin ve sezon sonuyla ilgili içten ve samimi açıklamalarda bulundu. Sözlerine Çorum basınına teşekkür ederek başlayan Gül, Çorum Belediyespor’un Çorumspor’dan ayrı tutulmadığını ve gereken önemin ve desteğin verildiğini belirtti.


‘Maliyeti en düşük takım biziz’
Bölgesel Amatör Lig’de şampiyonluğa oynayan takımlar arasında maliyeti en düşük kadronun kendilerinde olduğunu bunu diğer kulüpler incelendiğini görmenin mümkün olduğunu belirten Başkan Zeki Gül ‘Biz bu sene en iyiyi en güzeli yaparak Çorum’a ikinci bir profesyonel takım kazandırmak için yola çıktık. Böyle ucuz bir takım kurmamızda Hayrettin Gümüşdağ’ın katkısı çok büyüktür.
BAL’da 152 takım var en fazla gol atan takım biziz 36 golle. En az gol yiyen ikinci takım bizimim. Ligin en fazla gol atan oyuncusu Atilla Çalım Çorum Belediyespor’da. Ligin ilk yarısında aldıkları sonuçlarla liderliğe oturdular. Bunu yaparkende ilk yarıda şampiyonluk yolundaki rakiplerimiz karşısında avantajlı skorlar elde ettik.


‘Sezon başındaki hedefim çok farklıydı şimdi farklı’
Ben bu yıl kadroyu kurarken Teknik Heyete 3. ligde bile misafir olacak bir kadro oluşturun diye talimat verdim. Bunu söylerkende bir Tavşanlı’dan neyimiz eksik diye düşündüm. Tabi bugün geldiğimiz noktada bu fikrimden vazgeçtim malesef. Bu kadronun grubun en iyi kadrosu olduğunu inanıyorum. Şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. İnanıyorumki ikinci yarıda da aynı performansı gösterecek ve Belediyespor hedefe ulaşacaktır. Ligin ikinci yarısında özellikle iç saha maçlarında Çorumlularında bu takıma sahip çıkması halinde sezon sonunda beklenen başarı gelecektir.

‘Belediyespor tarihindeki ilk şampiyonlukları bizimle yaşadı’Belediyespor tarihinde ilk kez şampiyonluğu bizim dönemimizde amatör kümede elde etti. Alt yapı kategorilerinde de U 19 liginde bitime iki hafta kala şampiyonluğu garantileyen takımın hocası ve futbolcularını kutluyorum. Alt yapımızda 4 antrenör ve 120 sporcu ile çalışmalarımız yoğun şekilde devam ediyor. Ayrıca UEFA A lisansa sahip bir hocamızda geleceğin yeteneklerini ortaya çıkarmak için katkı sağlıyor. Çorum sporuna sahip çıkmayı biz böyle görüyoruz. Sadece futbol değil diğer bir çok branşıda Belediyespor bünyesinde barındırıyoruz. Çorum’un en iyi alt yapı hocası olan Selim Sümer’i takımın başına getirdik. Biz kadromuzdaki tüm futbolcuları eşit görüyor ve hepsine aynı şartları sunuyoruz. Hakkı yenen hiç bir futbolcu yoktur böyle bir şey söz konusu değildir.

‘Çorumlularla yola çıktık başarılı olamadık’
Sonuçta bizim siyasi bir kişiliğimiz var bunun içinde sportif alanda da bunun getirisini hesap ederek hareket etmedik. Biz ilimizden yetişen  kabiliyetleri bünyemize alarak ahlaklı gençler olarak yetiştirmenin gayreti ve çabası içindeyiz. Geçtiğimiz yıl dışardan kimseyi almadık Çorumlularda yola çıktık beklediğimiz başarıya ulaşamadık ve eleştirildik.

‘Kesinlikle Çorumspor’la yarış içinde değiliz’Elinizde bu kadar imkan var neden daha başarılı bir takım kurmuyorsunuz diye. Bizde Türkiye’de ses getirecek bir kadro oluşturmak için çalışma yaptı ve bunuda başardığımıza inanıyorum. Ancak bu noktada Çorumspor’un içinde bulunduğu durum nedeniyle biz hedef tahtasına oturtulduk. Sanki Çorumspor’la bir yarış içindeymişiz gibi bir hava oluşturuldu. 

‘Şerefim onurum ve temiz ismim her şeyden önemlidir’Kulüpbaşkanı olarak benim ve Belediye Başkanımızın Çorum sporu ile ilgili düşünceleri hep başarı üzerineydi. Ancak son yaşananlar benim hevesimi ve şevkimi kırdı. Sezon sonunda inşallah Belediyespor’u 3. lige çıkarttığım gün istifa edeceğim ve göreve almak isteyene devredeceğim. Bu kararımı henüz Belediye Başkanımızla bile paylaşmadım. Sezon başındaki büyük hedeflerimden vaz geçtim. Çünki benim onurum, şerefim ve ismim herşeyden önemlidir. Çorum’a hizmet etmek isterken böyle basit şekilde ismimizin lekelenmesine izin vermem. Profesyonel takım başkanı olmayacağım. 

‘Teknik konulara karışmadım karışmayacağım  hesap soracağım’Ben teknik konularda bugüne kadar hiç bir müdahelede bulunmadım ancak hesabını sorarım diye söyledim. Bu kulüpte alınan her karardan benim haberim vardır, bundan kimsenin şüphesi olmasın. Biz kadromuzdan ayırdığımız isimlerle ilgili Teknik Heyetin verdiği rapor doğrultusunda hareket ettik. Bu ayrılan isimler arasından bir kişinin söylediğimi haksızlığa uğraması kesinlikle söz konusu değildir. Onu rencide etmemek adına fazla detaya girmeyeceğim. Ancak gerekirse bu konularıda kamuoyuyla paylaşırım. Ben üçüylede çağırdım görüştüm ve ‘hangi kulübe gitmek isterlerse kulüp başkanı olsun belediye başkanı olsun söyleyim arayım’ dedim. 

‘Üzülerek imzaladım, yaptıklarından sonra ise iyiki göndermişim’Mustafa Veran’ın gönderilmesi kararını üzülerekte olsa imzalamıştım. Ancak gönderildikten sonraki hareketleri söyledikleri ve paylaştıklarını gördükten sonra çok doğru karar verdiğime inanıyorum. Böyle bir insan babamın oğlu olsa artık oynatmam diye düşünüyorum. Takımda yerli yabancı diye bir ayrım söz konusu değildir. Belediyespor formasını giyerek ter döken her futbolcu bizim futbolcumuzdur. Bende çok isterdim tüm futbolcular Çorum’dan olsun. Ancak denedik başarıya öyle ulaşamadık.
Takdir beklerken uğradığımız bu haksız eleştiriler karşısında şevkimiz kırıldı. Sezon başındaki azmim ve şevkim azaldı’ dedi.

Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Adsız
30 Ocak 2012 06:23

çorumspor varken bu haldeyken belediyeye bu destek niye

Yorum Gönder
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Bölgesel Amatör Lig - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger