Bazıları Hayal Kırıklığına Uğrayabilir

20 Mart 2013 Çarşamba0 yorum


Alman Futbol Federasyonu'na açıklama yapan Mesut Özil, Real Madrid günleri ve Galatasaray eşleşmesine değindi. 

2014 Dünya Kupası maçları öncesi Alman Futbol Federasyonu'na konuşan Mesut Özil, Mourinho'nun direktifleriyle 3 yıl içerisinde daha güçlü hale geldim. Real Madrid'de fiziksel olarak daha güçlü hale geldim ve performansım daha da arttı. Sahada eğlenmeye devam ediyorum ve futbol oynamaktan hoşlanıyorum. Artık daha olgun ve deneyimliyim" diye konuştu. 

"DAHA ÇOK GOL ATMALIYIM"
Formda olmasına karşın oyununu daha da geliştirmeye devam etmek zorunda olduğunu vurgulayan Özil, "Bazı özelliklerimi geliştirmem gerektiğini farkettim. Örneğin gol istatistikleri. Bu sayıyı daha iyi hale getirebilirim. Bir oyun kurucu olarak işim gol asisti yapmak, ancak daha fazla şut çekmeliyim. Buna odaklanmam gerekiyor" ifadelerini kullandı. 

Geriden gelip galip ayrıldıkları Mallorca maçını kazandıklarını hatırlatan Mesut Özil, "Barcelona puan olarak çok önümüzde olmasına rağmen, her maçı kazanmak istiyoruz. Çünkü Real Madrid bunun için sahaya çıkmalı" diye konuştu.

"TÜRKİYE'DE BAZILARI HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAYABİLİR"
La Liga'nın yanısıra Şampiyonlar Ligi'ndeki Galatasaray maçına da odaklanmaları gerektiğini vurgulayan Mesut şöyle devam etti, "Kendimi herhangi bir Türk takımının taraftarı olarak niteleyemem. Ancak orada büyük derbilerin oynandığını biliyorum. Arkadaşlarım ve akrabalarım orada yaşıyor. İstanbul'a gideceğim için çok heyecanlıyım. Türkiye'deki maçlar benim için her zaman özel. Ancak oraya ikinci tura geçmek için gideceğiz ve bazı insanlar hayal kırıklığına uğrayabilir." 

Son olarak Real Madrid'deki günlerini değerlendiren Mesut, "İlk maçımı hatırlıyorum da çok heyecanlanmıştım. Ancak Real Madrid'le ilk maçım benim için çok özeldi. Yedek kulübesinde Sami ile yanyana oturuyordum ve bir saat sonra oynama fırsatım oldu. Golsüz beraberlikle bitmişti. Şimdi Madrid'de 3. yılım doluyor ve zaman inanılmaz bir şekilde geçiyor. İspanya'da olgunlaştım. İspanya kültürünü ve yeni bir dili öğrendim. İlk başlarda yalnız yaşadığım için biraz zorlandım; ama şimdi ailem yanımda ve her şey çok daha kolay. Takım ve Sami Khedira her şeyde bana çok yardımcı oldu" diye sözlerni bitirdi.

(ligtv.com.tr)
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Bölgesel Amatör Lig - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger