Spor Camiasında Bomba Etkisi Yarattı

2 Nisan 2013 Salı0 yorum

Kırıkkalespor Teknik heyetinde yardımcı olarak görev yapan Feyzullah Tetik yaptığı açıklama gündem oluşturacak şekilde. Kırıkkalespor Teknik Direktörü ile birlikte görev yapan Feyzullah Tetik’in yönetimini sert bir dille eleştiren Feyzullah Tetik, Aydostlu uygulamaları ile ben var isem Kırıkkalespor var mantığı ile hareket ettiğini söyledi.
YETİŞTİRDİĞİN FUTBOLCULAR KİM?

Teknik Direktör Harun Aydostlu’nun yaptığı basın açıklamasında da atıfta bulunan Feyzullah Tetik, “Aydostlu’nun, Kırıkkalespor’da ve birçok takımda yetiştirdiği futbolcusu olduğunu söylemekte. Bana Bir tane futbolcusu ismi versin. Yetiştirdiği futbolcu nerede hangi takımda oynuyor” dedi. Aydostlu’nun kupa kaldırdığı sözlerine de tepki gösteren Tetik, “Aydostlu ben kupa kaldırdım diyor. Sadece Harun Aydostlu mu oynadı da kazandı. Bu takımda bir çok futbolcunun emeği var. Takımdaki diğer futbolcuların taraftarların o kupa’da hakkı yok mu? diye sordu”

YETKİ AYDOSTLU’DA DEĞİLMİYDİ?

Sezon başında bütün yetki’nin Harun Aydostlu’da olduğunu, transfer konusunda tam yetkili kişinin Harun Aydostlu olduğunda ifade eden Tetik, “Futbolcu önerildiğinde ise benim kadrom şampiyon olacak kadro ben bu kadro ile çok iş yaparım diye tepki gösterip geri çevirmekteydi. Sezon başında kadroyu kuran futbolcuların alacakları parayı o belirledi, planlamayı o yaptı. Oysa şimdi başarısızlığının faturasını yardımcı teknik heyete ve futbolculara çıkarmakta bunu anlamak mümkün değil” dedi.

BELEDİYE BEN OLDUĞUM İÇİN DESTEK OLUYOR

Takım içerisinde Genel Kaptan olarak görev yapan Teknik Direktör Harun Aydostlu’nun kardeşi Ali Aydostlu’nun ise “Ben var isem Kırıkkalespor’a Belediye Başkanı Veli Korkmaz’dan ekonomik destek gelir. Ben yoksam Başkan Korkmaz destek vermez sözünü defalarca kullandığı, yönetim kurulunda insanlara aba altından sopa gösteriyordu. yönetim kurulundakilerinin hepsi biliyor” dedi.

ART NİYETLİ DEĞİLİM

Kendisi hakkında yapılan suçlamaları kesinlikle kabul etmediğini sert bir dille eleştiren Feyzullah Tetik, “Art niyetli olsaydım, daha evvel istifa eden Harun Aydostlu’nun istifasından dönmesi yönünde Aydostlu’nun evinde saatlerce çaba sarf ettim ve geri döndürdüm. Niyetim kötü olsaydı o zaman ses çıkartmaz yoluma devam ederdim” dedi.

TARAFTAR TAKIMIN BİR PARÇASIDIR

Teknik Direktör Harun Aydostlu’nun sorumlu gördüğü taraftarlar ile kendisinin defalarca görüştüğünün altını çizen Tetik, “Ne olur sinkaflı sözler yapmayın bakın maç kazanamıyoruz Taraftarlar takımın büyük bir parçasıdır. Bende taraftarlar ile görüşüyordum görüşürüm de. Argo sözlere engel olabilmekten başka bir düşünce ile taraftarlar ile görüşmem söz konusu değildir. Hem ben Kırıkkaleliyim taraftar ile neden görüşmeyeyim ki? Onlarda bu memleketin çocukları biz bu memlekette yaşıyoruz “ dedi.

YANDAŞ FUTBOLCUYA ÇİĞ KÖFTE

Takım içerisinde futbolcu ayrımının doruk noktasına geldiğini ve takım içerisinde Harun Aydostlu’nun bazı futbolcuları kendi evinde çiğ köfte partisine götürdüğünü ve birçok futbolcuyu göz ardı ettiğini söyleyen Tetik, “Bu hareketi sonrasında takım içerisinde ağırlığı kalmadı. Bizler bu takımın içinde değilmiyiz diye hocaya sitem ettiler. Geçen sezonda bir futbolcu formayı çıkartıp hocaya fırlatıyor, kaleci tayfun yardımcı hocaya yumruk atıyor, ama bu futbolcular bir hafta sonra kadroda oluyor. Bu sene bir futbolcu harun hocanın üzerine yürüdü araya bizler girdik. Ama bu futbolcu hala kadroda, İşte Harun hocanın takım üzerindeki ağırlığı bu kadardı” dedi.

PARA ALAMADIM DİYE KAMPA GİTMEDİ

Kulüp içerisinde alacağı olduğunu söyleyen Harun Aydostlu’nun Geçen sene sezon başı on bin lira almadan takımın kampına gitmediğini bu nedenle takımın bir hafta gecikmeli kampa gittiğini söyleyen Feyzullah Tetik, “Sezon başında yapılan yanlışlıkların cezasını çekiyor Kırıkkalespor . Sezon başında kampı hak eden futbolcuları kampa almayan Harun Aydostlu bir defa olsun kadroya giremeyen oğlu Semih’i kampa götürdü. Bu nasıl bir adalettir. Hakdan adaletten dem vuran aydostlu bunların vebalinden nasıl kurtulacak. Şükrü hakkında rapor veren Aydosludur. Madem ki Şükrü maç satıyordu neden kendisi ipini kesmedi” dedi.

ALLAHA HAVALE EDİYORUM

Kırıkkalespor Teknik Direktörü Harun Aydostlu’nun hep başarılarından söz ettiğini başarısızlığa kılıf aradığını söyleyen Tetik, “Harun Aydostlu Başarısızlığına bir kılıf arıyordu. Kendini temize çıkartıp faturayı bizlere kesmek istiyor. Ama her kes kimin ne olduğunu biliyor. Şimdi ellerimi açıp bende onu Allaha havale ediyorum” dedi.

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Bölgesel Amatör Lig - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger