Gemisini Kurtaran Başkan

20 Kasım 2014 Perşembe0 yorum

İstanbul 1. Amatör Lig ekiplerinden Topçularspor'un başkanı, antrenörü ve futbolcusu olan Fatih Kulaksız, takımının 2-0 geride götürdüğü karşılaşmada kendisini oyuna aldı, maçı kurtardı!
 
Mahmutbeyspor-Topçularspor karşılaşmanına sakatlığı nedeniyle yedek kulübesinde başlayan Başkan-Antrenör Fatih Kulaksız takımı 2-0 geriey düşünce 65. dakikada oyuna dahil oldu. Başkanlarının oyuna girmesiyle moral bulan Mavi-Beyazlılar beş dakika sonra skoru 2-1 yaptı.
Dakikalar 90'ı gösterirken sağ tarafta topla buluşan Başkan Fatih Kulaksız rakibini çalımlayarak ceza sahasına girdi, yerden akıl dolu bir pasla buluşturdu Burak'ı topla buluşturdu. Burak da skora denge getirdi: 2-2
Kulaksız Yeni Şafak'a yaptığı açıklamada, "Aslında bu maçta oyuna girmeye niyetim yoktu, hatta malzemelerimi soyunma odasına bıraktım. İlk yarıyı 2-0 yenik kapatınca takımına orta sahayı kalabalık tutmalarını ve ileride rakibe baskı kurmalarını istedim ancak devre başladı baskıyı yiyen biz olduk. Bunun üzerine iki dakika bile ısınmadan ben oyuna girdim. Benim girmemle takım büyük direnç göstermeye başladı. Önce durumu 2-1 yaptık, 90. dakikada da benim asistimle beraberliği sağladık. Unutamayacağım bir maç oldu" dedi.
Kendisini oyundan çıkardı
Kulaksız, 2-2'den sonra bir futbolcusu kırmızı kart görünce kendisini oyundan çıkardı ve yerine daha fazla koşacak bir oyuncu aldı.
Şampiyonluk yolunda büyük öneme sahip bu maçta böylece iki takım da birer puan aldı.


yeni şafak
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Bölgesel Amatör Lig - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger