'G.Saray benim özür maçım'

16 Nisan 2013 Salı0 yorum

Fenerbahçe sezon başında Chelsea’ye 10 milyon Euro ödeyip onu transfer ettiğinde beklentiler yüksekti... Sonuçta gelen, son Şampiyonlar Ligi finalinde boy gösteren, kupa kaldıran bir oyuncuydu.
Ancak Raul Meireles’in ligin ilk yarısındaki performansı ağızlarda ekşi bir tat bıraktı. Hele ki G.Saray derbisinde gördüğü kırmızı kartla takımını eksik bırakması, taraftarı da hayal kırıklığına uğratmıştı. Son dönemlerde performansı artan, pas kalitesi ve mücadelesiyle “İşte beklediğimiz Meireles bu” dedirten bir görüntüye büründü Portekizli... Tecrübeli oyuncu, son dönemde alkış alsa da, ‘kendisini taraftara ve takım arkadaşlarına affettireceği asıl maç’ olarak Galatasaray derbisini gösterdi.

‘TARAFTARA BORCUM VAR’
Arkadaşlarıyla yaptığı sohbette ilk olarak F.Bahçe’nin yoğun maç trafiğine dikkat çeken Raul Meireles, “Daha önce hiç böyle bir yoğunluk yaşamadım. Fakat bunun olumlu etkileri de oluyor. Form yakaladıkça ileri gidiyorsunuz. Bir yandan da sakatlanmamaya çok dikkat ediyorum. Özellikle G.Saray maçını iple çekiyorum. Çünkü taraftara borcum var. İlk yarıdaki maçta kırmızı kart görmüştüm. İkinci maçta hem taraftarlardan hem de takım arkadaşlarımdan performansımla özür dilemek istiyorum. Umarım rakibimiz puan kaybeder ve 33. haftadaki derbi şampiyonu belirleyecek maç haline gelir. En büyük amacım G.Saray maçında çok iyi oynamak ve o maçın şampiyonluğu getirmesi” ifadelerini kullandı. 'BENFİCA'YA KARŞI HEP İYİ OYNADIM'
UEFA Avrupa Ligi’ndeki Benfica eşleşmesi de Raul Meireles için özel anlam ifade ediyor. Arkadaşlarıyla yaptığı sohbette, Benfica maçlarının kendisi için güzel anılara sahip olduğunu belirten başarılı orta
saha, “Onlara karşı hem Chelsea hem de Porto formasıyla mücadele ettim. Birçok iyi maçım var. Beni sevmediklerini biliyorum. Ama onları eleyerek finale çıkmak için elimden geleni yapacağım” dedi.


İlk Galatasaray derbisinde kırmızı kart gören Raul Meireles rövanş için sabırsız
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Bölgesel Amatör Lig - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger